czwartek, 6 czerwca 2019

PERFECT BODY THERAPY - naturalne suplementy wspomagające odchudzanie od Nature Essence.

Sezon letni zbliża się wielkimi krokami, warto zatem zadbać o naszą sylwetkę,
Wiadomo odpowiedni diet i ćwiczenia są bardzo ważne,
 ale warto wspomagać nasz organizm także odpowiednią suplementacją,
Musimy jednak pamiętać , by tego typu produkty wybierać z głową aby nie zrobić sobie krzywdy.
W tym wpisie pokażę Wam tego typu produkt , który jest w 100% naturalny.


PERFECT BODY THERAPY  od Nature Essence to w 100% naturalne suplementy wspomagające odchudzanie.
Stworzone w Szwajcarii przez najlepszych ekspertów w dziedzinie dietetyki.
Produkt łączy ekstrakty roślinne z chromem, tworząc skuteczną broń
 w walce ze zbędnymi kilogramami. 
Mieszanka ta przyspiesza spalanie tłuszczu, hamuje apetyt i przyspiesza metabolizm. 
Dodatkowo dzięki zawartym w składzie termogenikom, gwarantuje widoczną utratę tkanki tłuszczowej z brzucha, bioder i pośladków.


Najważniejsze składniki tych kapsułek to :

  • Ekstrakt z zielonej herbaty
  • Ekstrakt z pomarańczy gorzkiej
  • Ekstrakt z garcinia cambogia 
  • Ekstrakt z kakaowca
  • L-karnityna
  • Ekstrakt z pieprzu czarnego 
  • Ekstrakt z alg brunatnych
  • Ekstrakt z winorośli 
  • Inulina
  • Ekstrakt z guarany 
  • Ekstrakt z papryki rocznej 



  • W jednym słoiczku kryje się 30 kapsułek.
    Mimo , że są one dosyć spore , nie mam problemu z ich połknięciem.
    Nie zauważyłam jeszcze jakichś spektakularnych efektów ale to dlatego, że stosuje je od niedawna.
    Mogę natomiast powiedzieć , że dzięki nim nie mam chęci na słodycze co bardzo mnie cieszy.
    Nie podjadam także między posiłkami , więc myślę , że efekty mogą być naprawdę dobre.
    Bardzo cenie je za to , że są naturalne pozbawione zbędnej chemii.
    Dlatego też nie zauważyłam , żadnych złych skutków ubocznych po ich stosowaniu.
    Kapsułki możecie zamówić w pojedynczym słoiczku lub jako  
    zestaw trzech słoiczków zamknięty w eleganckim pudełku.
    Ja mam tę drugą wersję i co bardzo miło mnie zaskoczyło, to to , 
    że znalazłam w niej także delikatną ale bardzo ładną, czerwoną bransoletkę.
    Noszę ją codziennie , dzięki czemu nie zapominam o dziennej dawce suplementu.
    Świetna przypominajka.
    Taki zestaw sprawdzi się też jako prezent , jeśli wiecie ,
     że ktoś z Waszych bliskich używa tego typu suplementów,


    Mam dla Was kod rabatowy na produkty ze strony www.natureessence.ch/pl/
    Oprócz suplementów na odchudzanie znajdziecie tam między innymi naturalny kolagen czy suplementy wspomagające pamięć.
    Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą Nature Essence.


    Wspomagacie swój organizm suplementami ?
    Znacie te kapsułki ?
    ~*~
    Pozdrawiam Agnieszka.



    2 komentarze:

    1. bRAŁAM 3 miesiace i waga ani drgnela niestety, na mnie nie zadzialaly

      OdpowiedzUsuń
    2. Jaka jest dawka dzienna no i przed czy po posiłku

      OdpowiedzUsuń

    Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.