środa, 10 października 2018

NEW CITY TRENDS - paletka cieni od Revers Cosmetics.

W moim codziennym makijażu jak i tym na większe wyjścia , nie może zabraknąć cieni do powiek.
Bardzo lubię wszelkie paletki , gdyż mam wtedy wiele kolorów w jednym miejscu
 i nie muszę szukać pojedynczych.
Dziś pokażę Wam kolorki z nowej paletki od Revers Cosmetics.


~*~


NEW CITY TRENDS numer 03 to paletka cieni z sześcioma iście jesiennymi kolorami.
Jak widzicie w środku znajduje się jeden matowy , bazowy cień i pięć błyszczących.
Sama paletka jest bardzo solidna i dobrze wykonana.


Dzięki tym kolorom możemy wykonać zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy.
Pigmentacja jest bardzo dobra a cienie bardzo łatwo się nakłada i bezproblemowo blenduje.
Ja nakładałam je na bazę w formie korektora i bardzo fajnie się do niej przyczepiały.
Do paletki dołączona jest również pacynka.
~*~


Zobaczcie tylko jak pięknie wyglądają swatche tych kolorków i to bez żadnej lepkiej bazy.

~*~

A tak prezentują się na powiece.



Revers Cosmetics w swojej ofercie posiada jeszcze 3 inne opcje kolorystyczne tej paletki.

Zapraszam Waa na stronę www.reverscosmetics.pl.


~*~
Co myślicie o tej paletce ? 
Ja jestem nią zauroczona i chętnie po nią sięgam.


~*~
Pozdrawiam Agnieszka.


www.reverscosmetics.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.