środa, 27 lutego 2019

Wedding Bouquet Pearl Cushion - nietypowy podkład od BORNTREE

Marka Borntree zachwyciła mnie swoimi produktami do pielęgnacji.
Maseczki i mgiełka do twarzy zasługują na brawa.

Tym razem przedstawię Wam produkt do makijażu tej firmy.
~*~


Wedding Bouquet Pearl Cushion to podkład o nietypowej formie.
Piękne i bardzo solidnie wykonane opakowanie , 
kryje w środku gąbeczkę nasączoną podkładem.






~*~
Przyznam szczerze, że jest to pierwszy produkt tego typu , który używałam.
Początkowo miałam pewne obawy co do niego ale nie słusznie.
Produkt świetnie nakłada się zarówno gąbeczką dołączoną do opakowania jak i także zwykłą gąbką.
Ja osobiście nakładam go gąbką Blend It.


Podkład na buzi wygląda świetnie. Jest kremowy i przyjemny w aplikowaniu.
 Pięknie rozświetla skórę a jednocześnie ma bardzo dobre krycie , które można stopniować.
Nie robi maski za to sprawia , że  twarz wygląda promiennie i zdrowo.
Już po pierwszym użyciu byłam nim zachwycona.
Co do trwałości to w moim przypadku ładnie trzyma się cały dzień.
Nie zapycha porów i nie zbiera się w zmarszczkach.
Ładnie , świeżo pachnie co również jest na plus.

Jestem ciekawa jak długo mi posłuży , stosuję go już jakiś czas 
 a jeszcze nie zauważyłam żeby go ubywało.

Posiadam odcień numer 2 i przyznam , że na zimę jest on odrobinę za ciemny ale lato już się zbliża.
Wtedy przetestuję go znów.
Dodam , że podkład ten posiada SPF 50 , więc ma lato jak znalazł.



Naprawdę jest to produkt godny uwagi.
Mam nadzieję , że wejdzie do sprzedaży.

~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.