środa, 18 sierpnia 2021

Manicure Hybrydowy z marką Chiodo Pro.

 Manicure hybrydowy wykonuję już od bardzo dawna. 

Nie wyobrażam sobie życia bez pomalowanych paznokci.

Jako, że wykonuje je samodzielnie, mogę śmiało testować różne marki.

Tym razem chciałam przedstawić Wam trzy kolory od Chiodo Pro z serii Soft - jest to nowa formuła lakierów.

Chciałam jeszcze tylko dodać , że marka Chiodo Pro posiada w swoim asortymencie także :

  • żele do stylizacji paznokci
  • żele kolorowe Paint
  • ozdoby
  •  akcesoria
  • urządzenia lampy UV/LED



~*~
   



Chiodo Pro Soft #248
    Medium Red
Pięknie prezentuje się samodzielnie jak i z wszelkimi zdobieniami.
Lakier ma bardzo fajny pędzelek , dzięki któremu z łatwością malowało mi się paznokcie.
Konsystencja nie jest ani za gęsta ani za rzadka, lakier ładnie się poziomuje i nie spływa na skórki.
    Myślę , że poradzi sobie z nim nawet osoba początkująca.
Kolor jest intensywny i pięknie wygląda nawet po trzech tygodniach, gdyby nie odrost mogłabym nosić go w niemalże idealnym stanie jeszcze dłużej.
Mi wystarczyły dwie warstwy aby dobrze pokryć kolorem paznokcie , co także bardzo mi się podoba , ponieważ niewątpliwie skraca to czas stylizacji.

~*~



Chiodo Pro Soft #229
Pink Glitter
Ja osobiście widzę w nim także trochę srebrnych drobin.
Idealny odcień do łączenia z wieloma kolorami jak i samodzielnego noszenia.
Ja uwielbiam błysk na paznokciach, więc nie może zabraknąć go chociaż na jednym paznokciu.
Podobnie jak w przypadku czerwieni , nie miałam problemu z nałożeniem go na paznokcie.
Wydaje mi się , że ogólnie brokatowe kolory są najłatwiejsze do nałożenia i nie trzeba się przy nich jakoś mocno starać.
W tym przypadku także wystarczyły mi dwie warstwy.
Kolor pięknie błyszczy długi czas.
Postanowiłam połączyć go z pokazaną wcześniej czerwienią, myślę , że fajnie to wygląda.



~*~






Chiodo Pro Soft #307 
Granadilla
Na koniec piękny cytrynkowy odcień, niestety bardzo ciężko uchwycić ten kolor na zdjęciu ale na koniec wstawię Wam zdjęcie stylizacji, ono chyba najbardziej oddaje ten kolor.
Przy tym kolorze musiałam się jednak trochę napracować aby nie było niechcianych "mazów"
Mimo wszystko, myślę że warto poświęcić dłuższą chwilę, ponieważ kolor jest piękny, iście wiosenny.
Co do trwałości nie mam żadnych zastrzeżeń, kolor trzyma się paznokci nawet trzy tygodnie.



Lakiery Chiodo Pro Soft dostępne są na stronie  www.chiodo.pl w cenie 26.50 zł za 6 ml. 
Aktualnie trwa promocja -25% , lakiery s tej serii dostępne są za 19.88 zł , 
korzystajcie śmiało bo warto.
~*~
Który kolor podoba Wam się najbardziej ?
Znacie już lakiery hybrydowe Chiodo Pro?

~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.