czwartek, 23 maja 2019

Candle-Lite OAKMOSS & BERGAMOT - świeca sojowa w szkle.

Jak już nie raz wspominałam, jestem ogromną fanką świec.
Uwielbiam zapalać je wieczorami i patrzeć na ten ciepły blask jaki dają.
Bardzo lubię także , gdy świece otulają wnętrze pięknym zapachem.

W tym wpisie przedstawię Wam właśnie jedną z takich świec ze sklepu Candle-lite.
Candle-lite ma bardzo bogatą ofertę , od świec po woski czy kominki , 
wszystko to znajdziecie na stronie www.candlelite.pl




To sojowa, zapachowa świeca z kolekcji Essential Elements,
zamknięta w szkle ze srebrną pokrywką.
Kolekcja Essential Elements to świece zapachowe z naturalnego wosku sojowego
 z czystymi 100% olejkami eterycznymi
Prostota i minimalizm to jedna z cech tej kolekcji.
Eleganckie , szklane opakowanie i naturalna mieszanka wosków roślinnych to idealne połączenie.
Każda świeca zapachowa Candle-lite posiada w 100% bawełniany knot 
i najwyższej jakości kompozycje zapachowe
Świeca jest bardzo duża i posiada aż trzy knoty, co bardzo mi się podoba.


Zapach Oakmoss & Bergamot - eteryczny olejek z mchu z drewna dębowego i bergamotki pomoże nam uzyskać wewnętrzny spokój i równowagę.

Nuty zapachowe :
  • Mandarynka, 
  • Cytryna,
  •  Jabłko, 
  • Bazylia,
  •  Rozmaryn,
  •  Konwalia,
  •  Ambra, 
  • Mech, 
  • Drewno dębowe, 
  • Drzewo sandałowe


Zapach jest delikatnie słodki , ale nie duszący,
 intryguje owocowo-kwiatowymi i drzewnymi nutami.
Kojarzy mi się on z eleganckimi perfumami.
Jest on nie banalny przez co ciężko go sprecyzować.
Według mnie jest to zapach eleganckiego , nowoczesnego wnętrza z klasą.
Daje poczucie relaksu i odprężenia, uspokaja i wprowadza nas w stan harmonii.
Co najważniejsze świeca pachnie nie tylko przed odpaleniem ale i po.
Podczas palenia zapach roznosi się po całym pomieszczeniu.
Jak dla mnie rewelacja.


Jak już wspomniałam świeca jest duża , jej waga to 418 gramów.
Czas palenia to około 45 godzin.
Cena tej świecy to 124,90 zł.


 ~*~
Świeca , zarówno pod względem zapachowym jak i wizualnym trafiła w mój gust w 100 %.
Można się przy niej odprężyć i miło zrelaksować.
Polecam Wam zajrzeć na stronę i zapoznać się z bogatą ofertą.
Na pewno znajdziecie coś dla siebie.
 ~*~
Znacie markę Candle-lite?
Jakie zapachy lubicie najabrdziej ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.