środa, 8 maja 2019

Róż do policzków MINERAL BLUSH Perfect - Revers Cosmetics.

Róż do policzków to produkt , do którego dopiero się przekonuje.
Mam w swojej kolekcji kilka tego typu kosmetyków ,
 jednak jak dotąd tylko jeden sprawdza mi się dobrze.
Ostatnio jednak trafił w moje ręce róż od Revers Cosmetics , który mile mnie zaskoczył.
~*~

Róż zamknięty jest w solidnym , plastikowym opakowaniu.
Kolor jaki wybrałam to 01.
Dosyć ciemny, zgaszony kolor, ale w takich czuję się dobrze.
Wydaje mi się , że nawet źle nałożony nie zrobi mi krzywdy.
Bardzo podoba mi się tłoczenie widoczne na górze.
Aż żal było go używać.
Jedyne co to na zdjęciu ,na stronie widać mały pędzelek , którego nie otrzymałam.
~*~

Pigmentacja różu jest bardzo przyzwoita.
Wystarczy odrobina aby uzyskać pożądany efekt.
Dobrze się rozciera i nie robi plam czy smug.
Utrzymuje się na policzku cały dzień i fajnie je podkreśla.
Według mnie jest on naprawdę godny przetestowania.

Pojemność 7,5 g / cena 6.29 zł.


Jestem z niego zadowolona i polecam Wam go wypróbować.
~*~
A może miałyście okazję już go testować ? 
Jak wrażenia ? 
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.