wtorek, 7 maja 2019

Podkład matujący NAKED SKIN MATCH - Revers Cosmetics.

Wybór podkładu to kwestia indywidualna. 
Jeśli o mnie chodzi, często wybieram podkłady matujące.
Lubię je za trwałość i efekt jaki dają. 
Jakiś czas temu dotarła do mnie paczuszka z kosmetykami marki Revers Cosmetics.
W środku krył się właśnie taki podkład.



Naked Skin Match to podkład przeznaczony do każdego typu cery ale w szczególności do cery mieszanej i tłustej.
~*~

Kolor jaki wybrałam to 01 Classic Ivory.
Jako , że jestem dosyć blada wybrałam najjaśniejszy odcień.
Wydaje się on być odrobinę za ciemny ale po chwili dopasowuje się on do koloru mojej skóry tak ,
 że różnica jest prawie niezauważalna.
Co ważne , kosmetyk nie ciemnieje po czasie.
Kremowa konsystencja sprawia, że bardzo łatwo się go aplikuje gąbką czy nawet palcami.
Podkład ma mocne krycie ale mimo to , nie wygląda na buzi sztucznie i nie zapycha porów.
Ładnie wtapia się w skórę i ujednolica ją.
Niweluje rozszerzone pory i daje efekt matu szczególnie w strefie T.

~*~

Solidne i eleganckie opakowanie z pompką to kolejny atut tego produktu.
Nie wątpliwie atutem jest także cena , ponieważ na 30 ml zapłacimy tylko 16.69 zł.
Według mnie za taką cenę podkład jest świetny.
Wręcz wydawałoby się , że za tak dobry kosmetyk zapłacimy więcej.
~*~
Jestem z niego bardzo zadowolona i chętnie stosuje go na co dzień.
Podpinam Wam link do niego w sklepie Revers NAKED SKIN MATCH.
~*~
Znacie ten podkład? 
Jak Wam się spisuje ? 
Dajcie znać.
~*~
Pozdrawiam Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.