środa, 8 maja 2019

Cienie do powiek HD BEAUTY EYESHADOW KIT - Revers Cosmetics

Cienie do powiek to nieodłączny element mojego makijażu.
Nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez podkreślonego oka.
W tym wpisie pokażę Wam paletkę cieni od Revers Cosmetics ,
którą zmalujecie zarówno dzienny jak i wieczorowy makijaż.


HD Beauty Eyeshadow Kit to zestaw czterech cieni , zamknięty w niedużej plastikowej palecie.
Ja zdecydowałam się na numer 12.
Paleta zawiera cień matowy , satynowy , metaliczny i perłowy.
Kolory są tak dobrane aby z łatwością stworzyć każdy rodzaj makijażu.
~*~

Kolory w tej palecie są przepiękne.
Błyszczące kolory podobają mi się najbardziej.
Do wyboru jest 12 opcji kolorystycznych , więc myślę , że każdy znajdzie coś dla siebie.
Do każdego zestawu dołączony jest dwustronny aplikator.
~*~

Cienie bardzo dobrze się nakładają i rozcierają.
Nie tworzą plam i nie znikają pod wpływem blendowania.
Utrzymują się na powiecie cały dzień i bardzo ładnie wyglądają.
Kolory pięknie się łączą , dzięki czemu nawet niedoświadczona osoba poradzi sobie z nimi.
Pigmentacja jest na wysokim poziomie, dużo droższych palet może brać przykład z tej palety.
~*~
Cena 9.99 zł
Kupicie je tutaj.
~*~
Jak Wam się podoba ta paletka ?
Bo ja jestem nią zachwycona.
~*~
Pozdrawiam Agnieszka
~*~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.