środa, 8 maja 2019

Cienie do brwi EYEBROW SET - PROFESSIONAL STYLIST - Revers Cosmetics

Pozostajemy w temacie brwi i tym razem przychodzę do Was
 z kolejną propozycją od Revers Cosmetics
W tym wpisie pokaże Wam paletkę cieni przeznaczoną do stylizacji brwi.


Eyebrow set professional stylist to kompaktowy zestaw trzech cieni do brwi,
wosku oraz aplikatora z pędzelkiem i gąbeczką.


Kremowy wosk bardzo fajnie ujarzmia niesforne włoski
Cienie z łatwością przyklejają się do niego i utrzymują na brwiach cały dzień.
Co ważne cienie nie osypują się podczas nakładania.
Dołączony aplikator ułatwia nam zdanie , 
gdyż nie musimy szukać dodatkowego pędzelka czy gąbeczki.


W ofercie Revers Cosmetics znajdziemy cztery zestawy kolorystyczne.
Ja zdecydowałam się na 01.
Dostaniecie go tutaj za 9.99 zł
 ~*~
Jestem bardzo zadowolona z tego zestawu.
Wszystko mam w jednym miejscu co bardzo mi się podoba.
Wygodny sposób na podkreślenie brwi.
 ~*~
A Wy znacie  już ten zestaw ?
Jak wrażenia? 
 ~*~

Pozdrawiam Agnieszka 
 ~*~




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.