czwartek, 16 maja 2019

Klar - czysty dom bez zbędnej chemii.

Nie wiem jak Wy ale ja lubię porządek. 
Dlatego sprzątanie to jeden z moich częstych rytuałów.
Dotychczas używałam tradycyjnej chemii do czyszczeni podłogi czy szyb i luster.
Niestety środki tego typu nie sprzyjają środowisku jak i nam.
Często bowiem środki te mają bezpośredni kontakt z naszą skórą.

W tym wpisie przedstawię Wam markę środków czystości , która jest inna niż tradycyjne.


Klar to marka pochodząca z Norwegii.
Ich produkty składają się wyłącznie ze starannie dobranych składników ,
 bez zbędnych substancji chemicznych.
Doskonale czyszczą mimo , że są pozbawione ropopochodnych toksyn zawartych w tradycyjnych środkach czystości.
Opakowania tych produktów są wykonane w 100% z tworzywa pochodzącego z recyklingu i ponownie można je przetworzyć.
Oferta jest na tyle bogata , że bez problemu posprzątamy a nawet zrobimy pranie.
 ~*~

Pięknie pachnie koniczyną i jest bardzo wydajny.
Nie zawiera parabenów i barwników.
Ja stosuję go do mycia płytek czy paneli,
 ale także rozcieńczam go z wodą i psikam na przykład meble.
Nie wiem jak wy , ale ja do mycia paneli używam ściereczki a nie mopa.
Skutkuje to tym , że często muszę zamaczać dłonie w wodzie ze środkiem czyszczącym.
W przypadku tradycyjnej chemii moje dłonie nie wyglądały po tym dobrze.
Były czerwone, podrażnione i piekły .
Odkąd używam płynu Klar nic takiego nie ma miejsca.
W efekcie podłoga i meble lśnią a moje dłonie nie cierpią na tym.

Pojemność 750 ml / cena 19.99 zł ( teraz na promocji 15.99 zł)
 ~*~


Skoncentrowana formuła płynu starczy aż na 21 prań.
Jest skuteczny już w 20 stopniach.
Bezpieczny dla wrażliwej skóry.
Żel świetnie radzi sobie z różnymi zabrudzeniami nie zostawiając przy tym zacieków.
Według mnie sprawdzi się doskonale przy dziecięcej garderobie.
Używam go do wszystkiego,
 zarówno do białych jak i kolorowych ubrań a także do ręczników czy pościeli.
Jestem z niego bardzo zadowolona, działa na piątkę a przy tym dba o skórę.

Pojemność 750 ml / cena 29.99 zł
 ~*~


Ładnie i świeżo pachnie.
Doskonale radzi sobie z zabrudzeniami nawet tymi tłustymi nie zostawiając zacieków.
Świetnie sprawdzi się zarówno do czyszczenia piekarnika jak i zlewu czy przypalonych garnków.
Forma sprayu jest bardzo wygodna w użyciu.
Czyści , pozostawia przyjemny zapach i dba o środowisko , czego chcieć więcej? .

Pojemność 500 ml / cena 19.99 zł
  ~*~


Bezzapachowy płyn świetnie czyści zarówno szyby okienne
 jak i szklane drzwi czy półki a także lustra.
Bardzo podoba mi się to , że jest on bezzapachowy.
Lustra myje częściej niż inne elementy bo łatwo się one brudzą,
 dlatego nie lubię wdychać chemicznego zapachu .
Płyn nie zostawia smug i nie musimy nie wiadomo jak długo szorować
 aby powierzchnia była czysta.
W typ przypadku również forma sprayu jest jak najbardziej na plus.

Pojemność 500 ml / cena 19.99 zł
 ~*~


Piękny , świeży zapach imbiru i czerwonej koniczyny sprawia , 
że mycie naczyń to czysta przyjemność.
Płyn jest bardzo wydajny , ponieważ już odrobina wystarczy aby uzyskać porządną pianę.
Świetnie czyści naczynia z tłustych zabrudzeń.
Osobiście nie używam rękawiczek przy myciu naczyń,
 dlatego ważne jest dla mnie aby taki środek nie podrażniał dłoni.
Na szczęście ten płyn jest bardzo delikatny, nie robi krzywdy nawet wrażliwej skórze.

Pojemność 500 ml / cena 19.99 zł
 ~*~


Skutecznie czyści ręce i nie wysusza ich.
Dla mnie to bardzo ważne, ponieważ jestem osobą , która bardzo często myje ręce.
Nie zawiera parabenów  i sztucznych barwników.
Zapach agrestu i zielonej herbaty to według mnie strzał w dziesiątkę.
Dłonie jeszcze długo po myciu pięknie pachną.
Wygodne opakowanie z pompką to kolejny atut tego produktu.

Pojemność 300 ml / cena 14.99 zł
 ~*~
Wszystkie produkty Klar dostępne są w Rossmannie.
 ~*~
Jestem bardzo zadowolona z tych produktów i polecam je również Wam.
Nie sądziłam , że produkty pozbawione chemii będą skuteczne.
 ~*~
Bardzo podoba mi się filozofia marki , wspólnie możemy troszczyć się o naszą planetę.
Bowiem wszechobecna chemia i narastające sterty plastikowych odpadów nie sprzyjają jej.
Dlatego bycie EKO jest bardzo ważne, abyśmy jak najdłużej mogli cieszyć się pięknem
 które nas otacza.
Używając produktów Klar przyczyniamy się do zminimalizowania plastiku a także nie zanieczyszczamy wody szkodliwymi substancjami.
Matka natura nie poradzi sobie sama, musimy jej w tym pomóc.

Co sądzicie o takim podejściu do sprzątania?
A może już testowaliście te produkty ?
Jak wrażenia ? 
 ~*~
Pozdrawiam Agnieszka



2 komentarze:

  1. Są to moje ulubione środki czystości :)
    Pozbyłem się tych popularnych i w moim mieszkaniu pozostał dumnie Klar :)

    Polecam je każdemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście polecamy korzystanie ze sprawdzonych środków czystości np. z renomowanych hurtowni chemii gospodarczej

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.